Snö & Knäck ♥

Jag älskar verkligen snö , förutom när det är slask usch det gillas inte! :) men annars är snö för härligt! Är hos Mormor & morfar , här uppe finns det inte så mycket snö , tråkigt! vi har ju mycket mer hemma! fast det bruka vara så att det är mer snö här en va vi har hemma , men men! Har bakat knäck , någon annan kaka , bröd och choklad bollar idag (y) så himmla gott , det ska vara till julafton!
Åkte upp hit igår på grund av att jag inte orkar vara hemma , skulle ju ändå åkt upp hit på julafton så varför inte åka upp redan nu? haha!
Nu ska jag gå och äta knäck! ha det toppen alla bloggläsare , bloggar mer sen ♥




                      

ggg


Kommentarer
Postat av: 3

Hej ;D Gott med knäck ! (: Bakade också knäck i helgen ;)

2009-12-22 @ 23:38:56
URL: http://stallet.se
Postat av: 4

Hejjsvejj!Knäck är supergott,vi har inte hunnit baka det än.Haha,jag gillar också snö,all slags snö utom slask ^^ Hihi,söt blogg:)

2009-12-23 @ 13:09:12
URL: http://bellabusig.blogg.se/
Postat av: 11

Mysigt det låter! Knäck är så himla gått och kladdigt XD men vad vore knäck utan kladd egentligen?

2009-12-23 @ 15:49:44
Postat av: Jag

Mmmm! Knäck <3! Gud vad mysig...

Synd att det inte är så mycket snö där!

2009-12-23 @ 15:56:03
Postat av: 17

Mums. Knäck. Vi försökte baka polkagris-knäck fast mamma blev lite småsur för det gick inte så bra att hälla upp i formarna. Har baka 'Mozarts' idag. Mandelmassa doppad i smält block-choklad. Det var jätte gott!

2009-12-23 @ 22:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0