JUL LOV

Började skolan 9.30 idag jätteskönt! först var vi tvugna att gå i kyrkan....usch! sen sitta i klass rummet , gjorde nåfon tävling hahah... sen fick vi massa fika & pepparkakor! :) våran snälla ärare hade gjort dom fina pepparkakorna som ni ser på bilden till oss!
Vi fick även våra betyg , dom var inte så värst bra , men det var första gången vi fick betyg och jag ska verkligen bättra mig tills nästa termin , har fått dåligt samvete :/ det var i alla fall 2 IG , 9 G , 1 VG & ett MVG  , vi fick inte våra betyg i  Bild (som jag har MVG i ) , Musik  och slöjd , det är sånna ämnen som jag vet själv att jag ligger på VG - MVG nivå :) men men ite nöjd är man , fast hade kunnat ha flera VG & sen skippa dom dära IG;na xD Men fick facktist Godkännt i Engelska vilket jag är sjukt nöjd över , för jag har verkligen kämpat för det , och jag trodde aldrig att jag skulle klara det! :)
Aja , vi fick i alla fall sluta vid 11.20 idag , jätteskönt!


jhghg

Vilken av dessa pepparkakor tror du är min? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0