God morgon .. hmm? njaaa god.... äschh!.... HALÅÅÅÅ!

Vaknade vid halv ett idag , hade lite sovmorgon, behövde det efetrsom jag gick upp vid åtta igår! mina kusiner kom hit sen runt ett tiden så stack jag och min syster iväg och åkte pulka med dom! rätt kul facktist , fast jag åkte inte heheheh (a) det är intev min grej precis! det var en äcklig B som stirrade sönder på mig , usch usch! vissa har aldrig sett blondiner med blont långt hår tydligen , hahah! :)
Nu ska jag kolla på Top Model 5 , synd att jag inte kan bli model även om jag sökt om att , är för kort :/ aja måste dra nu för det börjar snart!
blir fler inlägg sen!
Imon är det JULAFTON!!!

kisses ♥


Kommentarer
Postat av: ______h_f______ nr 12

visst är det kul att det är julafton imorgon:) längtar dit <3

Kram __hf___ nr 12

2009-12-23 @ 15:59:00
Postat av: Beccis__95 nr 8

Låter kul med puar pulka :D har inte åkt på länge. Blev inget detta året heller... Längtar oxå till julafton men nu är det julmiddag hos kusinerna :D

GOD JUL

2009-12-23 @ 16:09:27
Postat av: sabbo

super fin blogg design (:

har absolut ingen julkänsla.. som du verkar ha (A)

Hatar snö, men man får göra det bästa av situationen, typ åka pulka som du gjort, riktigt kul är det. Annars får man dra fram skotern och köra skoter haha (: God jul och gott nytt år!

2009-12-23 @ 19:39:37
URL: http://sabb0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0