dålig uppdatering , i know xD

jaoo, har blivit dålig på att uppdatera nu när jag är här uppe , men jag får väl berätta lite om dagen. Började med att jag gick upp vid klockan 08.00!!!!!!! jag skojjar inte med er , och fråga mig inte häller hur jag orkade ta mig upp så tidigt! men skulle i alla fall åka till Växjö ochs e om jag hittade något kul! men blev inte på så bra humör eftersom morfar hade glömt att ta in min skopåse som jag hade alla mina "fina" skor i , ochd en påsen låg i hans bild och självklart hade han redan kört iväg med den -.- , så jag fick sprinag runt på stan i dessa skorna....

men men det fick funka , gillar dom skorna men inte precis ett par skor man springer runt på stan med ;) , aja  köpte bara  benvärmare , vita strumpbyxer, underkläder, någon tröja som jag har likadan innan men tycker den är så skön så jag köpte en till xD Ska köpa mer sen efter jul för då får jag mera pengar och så! :) tyvär kan jag inte lägga upp några bilder efetrsom jag glömde kameran hemma!
Får se om jag hinner med ett inlägg till innan jag ska sova!
kissses! ♥




Kommentarer
Postat av: 6

hej! fina skor på bilden, och hela din blogg är jättefin! :D du måste börja blogga mer, jag ska börja följa den :D jättefin header (stavning?) föresten <3 kram Louise :]

2009-12-23 @ 13:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0